دیدار هیئت علمی کنفرانس “امام حسین(ع) علیه السلام وارث انبیاء و از تبار اولیاء” با رییس بنیاد عاشوراء

اعضای هیئت علمی "كنفرانس امام حسين(ع)؛ ميراث دار انبياء و از تبار اوصياء" با مدیرعامل و معاون پژوهشی بنیاد بین المللی عاشوراء دیدار و گفتگو کردند.

بنیاد بین المللی عاشوراء:

اعضای هیئت علمی “كنفرانس امام حسين(ع)؛ ميراث دار انبياء و از تبار اوصياء” با آیت الله «محمدحسن اختری» مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشوراء دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که صبح امروز دوشنبه 26 شهریور 1403 و در دفتر بنیاد عاشوراء در قم برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین «سید صالح تنکابنی» رییس نمایندگی مؤسسه وارث الانبیاء(ع) در قم، گزارشی از مقدمات و فراخوان این همایش ارائه کرد.

آیت‌ الله «محمدحسن اختری» مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشوراء نیز با قدردانی از فعالیت های مؤسسه وارث الانبیاء(ع) برای هر گونه همکاری با آن مؤسسه در زمینه های مختلف اعلام آمادگی نمود.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «هادی درویشی ایلامی» معاون آموزشی پژوهشی بنیاد عاشوراء نیز با ذکر همکاری علمی بنیاد با همایش “امام حسین(ع) و مستشرقین” که سال گذشته برگزار شد، توانمندی های بنیاد برای یاری رساندن به کنفرانس امسال را نیز اعلام کرد.

شایان ذکر است “كنفرانس امام حسين(ع)؛ ميراث دار انبياء و از تبار اوصياء (نام به زبان اصلی: مؤتمر الإمام الحسين(ع) وريث الأنبياء وسليل الأوصياء العلمي)” در چارچوب برنامه های “هجدهمين دوره جشنواره بين المللي ربيع الشهادة” برگزار خواهد شد. “مؤسسة وارث الانبیاء للدراسات التخصصیة في النهضة الحسینیة” مسؤولیت علمی این کنفرانس را بر عهده دارد.

برای خواندن فراخوان این همایش ایـنـجـا را کلیک کنید.

…………………….
پایان پیام/ 101

لینک کوتاه

سوالات و نظرات

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *