پیام رییس بنیاد بین المللی عاشوراء به دبیرکل حزب الله لبنان

با کمال افتخار و شرافتمندانه اعلام می‌کنیم که آماده ارائه هرگونه کمک در راه دفاع از اسلام، قدس شریف و جبهه مقاومت اسلامی هستیم؛ و در یک سنگر در کنار شما قرار داریم.

بنیاد بین المللی عاشوراء:

در پی حملات وحشیانه اسرائیل به جنوب لبنان و شهادت تعداد زیادی از مردم بی گناه این کشور، مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشوراء با ارسال پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، از مقاومت اسلامی حمایت کرد.

متن کامل ترجمه نامه آیت الله «محمدحسن اختری» ـ که به زبان عربی صادر شده ـ به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم
قال الله العزيز في كتابه الكريم:
﴿إن الله اشترى من المومنين أنفسهم و اموالهم بأن لهم الجنة يقاتلون في سبيل الله فيقتلون و يقتلون وعداً عليه حقاً في التوارة و الانجيل و القرآن و من أوفى بعهده من الله فاستبشروا ببيعكم الذي بايعتم به وذلك هو الفوز العظيم﴾
صدق الله العلي العظيم

برادر عزیز و دوست گرانقدر، علامه مجاهد سرافراز، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (حفظه الله ورعاه)
رهبر مقاومت اسلامی و دبیرکل حزب الله لبنان

سلام عليكم بما صبرتم و نعم عقبي الدار؛

نسبت به جنایات ناجوانمردانه ای که بر اثر تروریسم الکترونیک و بمباران های وحشیانه در لبنان به وقوع پیوسته است، مراتب تسلیت مخلصانه خود و نیز حضرات آیات و اصحاب فضیلت اعضای محترم شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) را از صمیم قلب به جنابعالی و همه مردم مقاوم و سرافراز لبنان ـ بویژه خانواده های شهداء ـ تقدیم می نمایم. این جنایات که موجب عبور از همه خطوط قرمز و قوانین بین‌المللی و زیر پا گذاشتن تمامی هنجارهای انسانی شد، نشان داد که برای نجات بشریت و دستیابی به صلح و امنیت بین‌المللی، هیچ راهی غیر از ریشه‌کن کردن غده سرطانی بدخیم صهیونیسم و پاکسازی سرزمین‌های اشغالی اسلامی از این جرثومه فساد وجود ندارد.

شکی نیست که این جنایات فجیع، نه عزم راسخ شما را از بین می برد؛ نه ایمان استوار شما به نصرت قریب الهی را تضعیف می کند؛ و نه اراده رزمندگان شجاع مقاومت برای ادامه جهاد در راه خدا را تحت تأثیر قرار می دهد. مقاومت اسلامی ادامه خواهد داشت تا پیروزی قاطع و محو این رژیم حرامزاده و آزادی قبله اول و سرزمین های غصب شده از بحر تا نهر و  تا انتقام خون شهدای عزیز.

رجاء واثق داریم و به خداوند متعال اطمینان کامل داریم که خون فرماندهان و مرزداران و جان های پاک شهدای لبنان بر صلابت و استحکام مقاومت در برابر اشغالگری وحشیانه صهیونیست ها خواهد افزود؛ چرا که این دشمن شکست خورده در برآوردها و محاسبات خود اشتباه کرد.

ما یقین داریم که شما مأموریت جهادی و وظیفه تاریخی خود را با شایستگی و عزم تمام به انجام خواهید رساند؛ و پیروزی از آنِ مقاومت اسلامی قهرمان بوده و ظفر نزدیک است.

اینک وقت آن رسیده که دوباره دروازه خیبر را فتح کنیم و برای از بین بردن این غده سرطانی خبیث از عالم وجود تلاش نماییم؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای فرمود: «اگر امت اسلامی از قدرت درونی خود استفاده کند، رژیم صهیونیستی از قلب جامعه اسلامی برداشته خواهد شد».

از این مبدأ و موضع اصولی، با کمال افتخار و شرافتمندانه اعلام می‌کنیم که آماده ارائه هرگونه کمک در راه دفاع از اسلام، قدس شریف و جبهه مقاومت اسلامی هستیم؛ و در یک سنگر در کنار شما قرار داریم.

از خداوند بزرگ و متعال برای جنابعالی صبر، استقامت، عزت و نصرت الهی مسألت می داریم؛ و برای خانواده های معظم شهداء صبر جمیل و اجر جزیل، و برای شهدای عزیز ثواب و رحمت واسعه و رضوان الهی، و برای مجروحین شفای عاجل درخواست داریم؛ به حق محمد و خاندان پاک او، والله سمیع مجیب.

دعاگوی شما برای توفیق، پیروزی و سربلندی
برادر شما محمدحسن اختری
رئيس شورای عالی مجمع حهانی اهل بيت (عليهم السلام)
٢١ ربيع الأول ١٤٤٦
(4 مهر 1403)

 

 

 

 

…………………

لینک کوتاه

سوالات و نظرات

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *