آیت الله اختری: مقاومت امروز قوی تر و گسترده تر به راه خود ادامه می دهد

رئیس بنیاد بین المللی عاشوراء در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی گفت: رساندن فریاد مظلومانه مردم فلسطین به نقاط مختلف دنیا اهمیت زیادی دارد.

بنیاد بین المللی عاشوراء:

«هفتمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی» امروز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (معروف به سالن اجلاس سران) و با حضور شخصیت‌ها و چهره‌های سیاسی، سازمان های مردم نهاد، مهمانان خارجی و… برگزار شد.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در ابتدای این اجلاس با شکوه، رساندن فریاد مظلومانه مردم فلسطین ـ بویژه کودکان فلسطینی ـ را از اهداف این همایش اعلام کرد و گفت: رساندن مظلومیت این مردم به گوش مردم دنیا اهمیت بسیاری دارد.

آیت الله «محمدحسن اختری» ابراز امیدواری کرد این اجلاس که به نام شهید کودک «محمد الدرة» و به عنوان همبستگی با کودکان فلسطینی تشکیل شده نتایج خوبی برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین به ویژه کودکان فلسطینی داشته باشد و بتوانیم از طریق سازمان های مردمی و نهادهای حامی فلسطین، همنوایی ایجاد کنیم تا ریشه ناامنی در منطقه را بخشکانیم و این غده سرطانی را ریشه کن کنیم.

وی گفت: امروز نهادهای حقوق بشری و مدنی جنایات اسرائیل را می بینند و سکوت می کنند و در مقابل این جنایات واکنشی نشان نمی دهند و مقابل سگ هار منطقه، رژیم صهیونیستی نمی ایستند لذا باید تلاش کنیم فریاد کودکان و مظلومان غزه را به دنیا برسانیم.

اختری گفت: شهید نصرالله توانست حزب الله را آنگونه رهبری کند که امروز به عنوان یک گروه متحد و منسجم و متفق طوری پیش برود که با شهادت وی، این ساختار مستحکم متزلزل نشود.

وی افزود: شهید نصرالله محور کل مقاومت بود و کسی بود که درس مقاومت را در همه جا منتشر می کرد. او توانست همه گروه‌ها، طوایف، مذاهب و همه گروه‌های مختلف لبنانی را در امر مقاومت و در مقابله با رژیم اشغالگر قدس به میدان بیاورد و اینها را جمع کند. سید حسن نصرالله توانست حزب الله را در طول این چهل و چند سال آنگونه هدایت و رهبری کند که می‌بینید به عنوان یک گروه منسجم، متحد و متفق شناخته می‌شوند. همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند با شهادت ایشان هم این ساختار مستحکمی را که شهید نصرالله بوجود آورده‌اند متزلزل نخواهد شد واز هم نخواهد پاشید بلکه قوی‌تر و با سرعت بیشتر همانطوری که طوری که در همین ایام شاهد بودیم بر علیه اسرائیل مجاهدت و مقاومت را ادامه می‌دهد.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی: شاهد هستیم موسسات و مجامع بین‌المللی و حقوقی در دنیا چگونه این جنایت‌ها را نگاه می‌کنند و سکوت اختیار می‌کنند و اگر اعتراضی هم کتباً در بیانیه‌ای و یا در گفتاری دارند، اما عملاً حرکتی را از خود نشان نمی‌دهند و عملاً جلوی این سگ هار آمریکا را در منطقه نمی‌گیرند. ما علاقمندیم با همکاری و همیاری همه موسسات و نهاد‌ها دست به دست هم بدهیم مقاومت را پشتیبانی کنیم. مقاومت امروز از ۱۰ سال پیش، ۲۰ سال و پیش ۳۰ سال پیش قوی‌تر، گسترده‌تر و عمیق‌تر است و امکانات بیشتر و توانمندی فوق العاده دارد.

ایشان تصریح کرد: از مقاومت حمایت می کنیم و امروز مقاومت مقاوم، قوی تر و گسترده تر به راه خود ادامه می دهد.

شایان ذکر است که اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، هرسال همزمان با روز ملی کودک به عنوان «یادواره کودک شهید محمد الدرة» و به همت “کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین (وابسته به نهاد ریاست جمهوری)” برگزار می گردد. در برپایی اجلاس هفتم، “اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری”، “مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی”، “معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری”، “جمعیت دفاع از فلسطین” و “باغ موزه قصر” نیز مشارکت دارند.

…………………….
پایان پیام/ 101

لینک کوتاه

سوالات و نظرات

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *